Firmele înregistrate pe platforma noastră pot anula abonamentul în orice moment, fără penalități sau costuri suplimentare.
Pentru a anula abonamentul, vă rugăm să accesați secțiunea "Setări" din dashboard-ul dumneavoastră și să selectați opțiunea "Anulare abonament" sau să ne contactați direct la adresa de email sau telefon afișate pe site.
Odată ce abonamentul este anulat:
Abonamentele sunt facturate lunar. În cazul anulării în timpul perioadei de facturare, nu se acordă rambursări pentru perioada rămasă, dar veți avea acces la servicii până la sfârșitul perioadei plătite.
În cazuri excepționale (probleme tehnice majore, servicii neprestate etc.), puteți solicita o rambursare contactându-ne direct. Fiecare caz va fi analizat individual.
Puteți reactiva abonamentul în orice moment accesând dashboard-ul dumneavoastră și selectând planul dorit. Toate setările și preferințele anterioare vor fi păstrate.
Pentru orice întrebări legate de politica de retur sau pentru a anula abonamentul, ne puteți contacta la:
Ultima actualizare: 8 decembrie 2025